On/Off - Here we go!

Home » knowledge » Blog » Verkoop aan wie jou gelooft, niet aan wie jou spul moet hebben.

Verkoop aan wie jou gelooft, niet aan wie jou spul moet hebben.

Gisteren zat ik wat TED Talks te kijken en toen kwam ik een praatje tegen van Simon Sinek. En in dit praatje had hij het voornamelijk over hoe mensen te inspireren.

De meeste mensen, inclusief ikzelf hebben de neiging om niet inspirerend te spreken. Dit komt omdat wij eerst vertellen wat we doen, dan hoe wij het doen en dan verwachten we een actie van de andere partij en dit doet bijna iedereen. Deze aanpak inspireert niet echt tot actie.

De kunst zit hem er in om mensen te laten geloven wat jij gelooft. Ze te vertellen waarom jij doet wat jij doet. Veel mensen zullen zeggen, om geld te verdienen. Maar dit is geen waarom, dit is een resultaat! Een bedrijf doet wat het doet om een reden.

Ik werk bijvoorbeeld voor Easy Internet Marketing en mijn eigen bedrijf, Innovelty, om dezelfde reden.

Ik geloof namelijk dat de manier van leven aan het veranderen is. Dit is goed te zien in onze manier van communiceren. Internet is de grootste katalysator van deze ontwikkeling.

Marketing moet dus ook veranderen, de marketing van iedere persoon en onderneming. Maar met name kleine bedrijven hebben er moeite mee omdat ze maar beperkte tijd hebben.

Ik help mensen daarom met hun Adwords campagnes, om deze zo goed mogelijk te laten aansluiten op de communicatie die hun klant bij hun verwacht en verlangt.

En als jij dit ook gelooft en er, net als ik van overtuigt bent dat dit de manier van werken is en ik je hierbij moet helpen. Neem dan contact op met Easy of Innovelty en dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *